Muronka.cz

Online magazín

Klíčové slovo – podstatný termín a výraz v textu


Klíčové slovo neboli též key words je výraz jednoslovný či víceslovný, který je vyhledáván uživateli internetu prostřednictvím fulltextového vyhledávače. Tímto tak dotyčný uživatel vyhledá nejen stránky, o které má zájem, ale najde a zjistí to, co potřebuje a konkrétně hledá. Mezi nejvíce populární vyhledávače náleží Seznam a Google.
 část klávesnice
Key words jsou velmi zásadní při optimalizaci pro vyhledávače. Laicky řečeno se jedná o výraz, na který fulltextový vyhledávač stránku vypíše ve výsledku vyhledávání a to nejlépe na prvních místech.
 
Optimalizace stránky na konkrétní klíčové slovo není tak zcela jednoduchou záležitostí. Už jen pouhý výběr klíčového slova znamená určitý um a promyšlenost. Mělo by se jednat o slova, která lidé používají a zadávají nejčastěji do vyhledávače v rámci při popisu konkrétního produktu nebo služby. Současně by ovšem optimálně neměla být značně konkurenční, tj. neměla by být využívána konkurencí, se kterou by pak bylo nutno ve vyhledávačích soupeřit. O tom, že se nejedná o banální či jen nahodilý výběr slov svědčí i to, že se pro to používá speciální analýza slov. Nepodceňujte a věnujte dostatečně se výběru klíčových slov https://www.hugi.cz/promysleny-navrh-klicovych-slov-zlepsi-vase-pozice/
 klíčová slova
Klíčová slova v oblasti marketingu
 
Key words neboli tedy klíčová slova na webových stránkách by se měla zobrazit v URL adrese, v titulku dané stránky, v meta značkách, v nadpisu, v obsahu dané stránky, ve vnitřním nebo zpětném textu odkazu i v popisku obrázku.
 
Vhodná neboli adekvátní klíčová slova
 
Jedná se o slova, která jsou velmi často vyhledávaná, mají nízkou konkurenci výsledku, disponují však vysokou konverzí a jsou pragmatická.
 
Ještě před vytvořením vlastního webu určeným pro nabídku produktu či služby, je zapotřebí se podívat na konkurenční weby a společnosti a zjistit jejich hledanost key words. Poté si lze vybrat adekvátní klíčová slova a jejich použití pro vlastní web. Tímto eliminujeme soupeření s konkurencí a zvyšujeme vlastní úspěch.
 
Jsou k dispozici i různé pomocné nástroje, které pomohou na základě jednoho key words ihned navrhnout další vhodná slova či fráze. Bezplatně tak lze využít Google Keyword Tool. Stejně tak lze zkusit i našeptávače vyhledávačů. Jedná se o výhodný a užitečný nástroj.

" "

Klíčové slovo – podstatný termín a výraz v textu
Ohodnoťte příspěvek

Next Post

Previous Post

© 2018 Muronka.cz

Theme by Anders Norén